Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

04 July 2011

1Murid 1Sukan 1Malaysia :D

haaii :) baru arynie nak update pasal 1M1S1M :D
loading gila kann ? ape aku kesah . lalala .
haha , back to story , mase lari , aku lari dgn ika , ina n yaya .
heee , best lah lari ngn dorg .
lari sekerat jalan je . yg lain sume berjalan . ye la , ramai gile kot budak .
celah mana nak lari . xmuat weh .
haha , so , kene la lary stat jumpe jalan besar .
ape tak nya , kite org lari dgn budak VA , TTJ ngn SKA :D
4 buah sekolah skali lary . hebat kann ?
HAHAHAHA . lepas lari , sekolah buat aktiviti .
so , aku decide masuk bola jaring .
so , dapat la number 3 . jadi lah dari xda . kan ?
lepas je abeh bola jaring , aku lepak kiosk .
time kiosk nie , ade lah budak baru blaja nak mengawan .
aduh dik , sakit mata akak dik ,
kau nak berpeluk dgn balak kau pun , luar sekolah lah dik .
nie , berpeluk , berbahu-bahu<--(letak kepala dekat bahu orang) pulak .
aduh , kau baru form one dik , dah macam nie .
nanti , form 2 , 3 , 4 n 5 , ape kau nak jadik ? nak jadik betina ?
ape pun tak boleh lah kau dik .
tahu pulak kau kecut , bila aku panggil cikgu , reti plak kau xnak berpelukan dgn balak kau .
cikgu blah , kau stat balik . org sound , baru rety kau nak blah .
malu lah kononn ek ? HAHA , ape pun tak ade lah kau nie .

lepas abeh sukan nie , aku pun kene lah bergerak pergi sendayan .
abang aku tunang , yang no 3 uh .
aduh , sakit mata aku tengok kau kak oi .
rasa nak lumat je muka kau dalam kawah nasik yang panas uh .
perhhh , berangin bhai aty aku . :D
nasib baik lah ada anak buah yang comel , mulut tak rety-2 nak berenti cakap .
terubat sikit aty aku yg membara nie .
alia , sayang kau kaka . anak buah makcik yg the best lah haihh .
okay , so , to kairi azman a.k.a alang ,
kau nak jadik suami orang tak lama lagy .
tahniah lah bhai . jage bakal akak ipar aku baik-2 . HAHA XD

Sape Baik Followlahh ^^