Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

30 July 2011

Kembali ~

Hai . dah lama kita tak update en . maklum lha , internet xberapa nak okay . hurmm , tgh hari tdy , baru je di kejutkan dengan pemergian arwah suami busu . takziah lah ye . busu tu , makcik ruzaimy . eksiden , dekat melaka . innalillah .

okay , dahh , mau dgr aku punya celita ka ? okayy , mari sini rapat-rapat . minggu nie , minggu exam for me . hoho , seriesly , firts time tak meniru untuk beberapa subjek . act , takot kantoi lah kan . and now , memang dah kantoi dah pung . tp , aku xde lah nak join sangat . ala-ala ajaa . math n add math tu , adaa laah sikit tiru eh . yg len-2 , buat sendiri okayy .

okayy , kita teruskan pada hari rabu , pehh , aku betul-betul menyirap dgn sekor ustaz nie . nama kau ustaz weh , tapi , perangai kau ? macam bangkkaiii . kau jaja cerita sana sini pasal aku . eh , sial lah ! puihh . camnie cerita dia , masa tu , aku tengah beratur nak balik kelas , then , tiba-2 , cikgu HEM panggil aku . kfineeeee . aku pergi jelaah dkt dia . apa yg dia nak pun , aku xtw mula-2 . so , aku pergi je lah dengan muka tak bersalah , sebab , aku memang tak buat salah pungg . peace cikguuu ! so , terjadi lah perbualan aku macam nie .

cikgu ; nie baju apa ni ? #sambil selak baju koko aku .
aku ; baju ppim lah cikgu . warna pun mencelah pink eh haaa .
cikgu ; ohh , baju ppim bukan kene pakai dengan sua wana pink ke ?
aku ; tu sua kawad . #banyak betul masalah cikgu nieee .
cikgu ; ohh , tp , awak tak bleh pakai sua slack hitam nie .
aku ; eh , tp , saya dah berabad pakai macam nie , cikgu xde pun nak sound-2 saya . asal lak cikgu xnak tahan budak yg pakai macam nie kat depan tadi ? oh , sbb saya comel eh pakai baju macam nie ?*yg bab comel tu aku tambah tau . hahahahah .
cikgu ; takpe lah , nanti saya seragamkan ppim pakai baju macam nie .
aku ; kfineeee . *act,aku nak blah dah .
cikgu ; eh , kejap , saya nak tanya nie , lelaki yg awak slalu jalan tu , pakwe awak ke ?
aku ; *dah agak dah nie mesti ruzaimy niee .* tak ah , sepupu . apesal ?
cikgu ; ohh , xda pape , ade cikgu cakap , yang awak ni selalu lepak dengan dia dua2 .
aku ; eh , dekat kantin tu , yang seramai-2 alam tu pun , cikgu nak cakap saya dok dua-2 ke ? kalau duduk dua-2 , macam dekat kantin uh , makcik kantin xda , budak-2 xda . saya dua oranggg je yang ada kat situ , baru dua-2 namanya .
cikgu ; okay lah , xpelah .

so , lepas tu , aku terus blah . aku dah agak dah sapa yang jaja cerita nie . sapa lagi kalau bukan ustaz gampang uh . ada je benda yang dia tak puas aty ngn aku . kfineee . kau boleh pergi mati dengan cerita yang kau nak jaja tu .

tu satu hal yang buat aku menyirap dengan perangai cikgu dekat sekolah aku nie . kemain busy body . ada ke , aku kacau dia orang membuang ke , makan ke . xde pun aku nak kacau . aku xpenah nak amek tau pasal sapa bini kau , sapa anak-anak kau . apa kau buat malam-malam . xpernah aku nak amek tau . nie , cikgu skolah aku ? sume die nak amek tau . agaknya , aku gosok gigi ke tak pergi sekolah tu pun , die tau eh . hahaha . ha , ni pun satu lagi hal pasal cikgu skola aku yang macam banggang . kan blog aku nie , header dengan ruzaimy . tu pun die nak amek tau . soh aku padam bagai blog aku nie . eh , sial betul lah . aku buat header blog aku nie , guna broadband dia ke ? pelik sungguh . aku harap sangat cikgu tu baca blog aku nie . bia dia sedar sikit jangan amek tau hal aku . pergi mati ah aku nak buat header blog aku gune gamba sapa pun . aku tak susahkan kau . ade , aku soh kau amek gamba aku yang nak dijadikan header tu ? ade aku soh kau menangis-nangis untuk aku buat header tu ? xde kannn . so , xpayah nak menggelabah anjing nak cerita pasal blog aku . kbagus . aku xterhegeh-hegeh pun suruh kau bukak blog aku . kau yang bukak sendiri . so , kau jangan nak komen pape pun pasal blog aku nie . k ? kau tak suka , kau nampak pangkah atas tu ? ha , tekan tuu . k . xpayah nak menggelabah anjing . k bye .

Sape Baik Followlahh ^^