Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

16 July 2011

Updated :D

Hai , Selamat Pagi , Petang & Malam . Assalamualaikum . Selamat Sejahtera . Salam Ukhwah & Salam Satu Malaysia :D #Panjangkann ? Hoooho .
Dah lama tak update blog . so , arynie , aku nak cerita macam-2 cerita .
nak dengar , silakan , xnak dgr ? AAK ada aku kesahh ?
Mari kita bercerita . :)
Dekat sekolah aku , ada hari tayangan amal .
cerita hantu bonceng . lakonan Zizan , Juliana Evans , Jue Aziz . #yang aku ingat.
So , tadi baru je tayangan diaa .
btw , Zizan & Juliana dtggg ! best hoo dpt jumpe depa face to face .
tp , aku xamek pung gamba ngn depa .
ramai sgt yg nak amek gambaa . berpusu-pusu . #bau pun semerbak harum kasturi lah haih .
so , decide tgk dia je . maleh nak amek gamba .

Okay , abeh dah cerita pasal Hantu Bonceng .
Nak dengar satu cerita ? Meh sini Meh .
Dekat sekolah aku , ada sorang perempuan meggedik . HAHA .
tu je , kbai .

Ehh , abang Ruzaimy saya demam .
sian diaaaaa .
makan ubat tau sayangg ! cupcup :* #kirikananatasbawah .
kbai :) #abang jijan , idung makin hensome ahh !

Sape Baik Followlahh ^^