Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

12 October 2011

Terhapdettt :DD

kih kih kih . Assalamualaikum sumaaa . ahaha , kemain lame aku tak hapdet blog aku ha . alasan ? ahaha , xde idea . plus , macam ade pulak orang nak tengok ape yang aku hapdet ni ha kan ? :DD adeii , aku tertongeng tergolek puppp jatuh katil baru dapat idea nak tulis pasal ape . haha , k foinee . ayat dah macam ayat keling . ahh , ape aku kesah ? okay okay okay . nak story pasal ape dulu eh ? memandangkan aku dah lama sangat tak hapdet blog . macam kekok nak tulis pun ada . eh , macam mane nak eja tu , eja nie . haha , tu lah ayat aku dari tadi . gelabah semacam . macam nak tulis surat nak bagi future husband pulak . kahkah , alah , xpayah bagi surat pun xpe kat future husband yang sedia ada nie . bukan nye die nak baca pun surat aku . heh , sedehhhh --' ape aku melalut nie . lalala -.-

okayyy , kita cerita stat dari aku tak hapdet blog lagy . before tu , sapa yang meluat dah baca cerita aku nie . pergi nun tekan X tu k . terima kasih . yang nak jadik stalker , fakkkk . hahaha :DD mesti ramai dah tahu aku gaduh ngan someone nie kan ? haha , gaduh lah sangat . salah paham je kot . ekceli , aku tak suka orang tipu aku . k , tu je . malas nak cakap panjang-2 , kangade je yang dengki-2 ngan aku . aku tulis sikit . ha , yang dia sampaikan kat budak tu kang , boleh buat karang spm . A+ pun boleh dapat dengan penambahan cerita yang dia buat . yela , orang malaysia , cuba aku kutuk budak tu bergelen-gelen dekat blog or fb . xpayah tunggu sehari . baru setengah saat aku post kang , ha , tu diaaa . berlambak pergi buat karangan dekat budak tu . cakap aku kutuk die . blablabla . siap tambah cerita lagi tu . hahai . midle fingger for you dude :) eh , btw , aku terharu budak tu ngaku dia sayang aku kat blog . haha , weh . sini sikit . aku nak cakap . sapa tak sayang kawan weh . aku pun ekceli taknak gaduh ngan kau . tapi , erghh , sebab kau tipu aku tu aku mara kau . kalau tak , aku lah orang pertama yang nak sangat backup kau . lala , jangan buat macam tu lagi lah kawan :) malas nak mention kau kat fb or blog aku nie . bia lah aku tak aib kan sapa-2 lagi . kau nak cakap aku tikam belakang ? pisau pun aku tak reti nak pegang . haha :P aku gelak , gelak jugak . hati di dalam , siapa yang tahu . kahkahkah . okay stop . kang , meluat pulak dia baca kan . k foineeeeee --'

second story , sekarang waktu exam kan . so , aku pun bersemangat punya lah nak belajar . tapi , errr , aku duduk dengan orang yang sekepala ngan aku . memang jahat lah kepala otak aku jadiknya . haha , fakkk betul lahh .
ahaha , nie lah yang buat aku jadik jahat . haha , meniru je keje eh . ape pun tak boleh lah :DD aku dikelilingi oleh orang-2 yang bijak pandai untuk taktik meniru . hebat kan . hahaha , tadi , sikit je nak kantoi . lala --' sume sebab zaid . cihhh , boleh die tanya aku . kan dah kantoi . ahaha , mampusss . haha , next , wehhhh , ary nie beday aku ! haha , gedik ? so what ? fakkkk . okay , aku dari tadi mencarut . ahhh , demmit . so , i wanna to say thank you to my beloved future husband . incik mohd ruzaimy atau name pena nya , sooud bin bongeik . haha . thanks lah ye sayang sebab belanja i cool blog . dari arytu g ngidam nak minum benda alah tu . dapat jugak . hihi . even though hadiah awak tak mahal . its okay dear . kalau adiah mahal bergunung pun . tapi , kalau takde kasih sayang . buat ape kan . kalau tak ikhlas . buat ape kan . kalau setakat , dah clash nanti , nak balik hadiah tu . wat pe kann . haha , fakk sape yang penah buat gitu . dah bagi , lagi mau mintak . kalau aku . aku bagi kaki je . bahaha . btw , saya sayang awak sangat-2 incik ruzaimy . and , thanks to my lovely friends . emie . sebab bagi patung tu . ekceli , aku tak tau lah nak panggil die ape . patung or bear . haha . sebab , die patung budak perempuan . comel tau . thanks kakak emie . kihkih . and , thanks to nami sbab bgi bear rimau kat aku . haha . kau sorok-2 letak kat aku nye bag kan . nasib baik takde barang yang melambangkan kewanitaan dalam beg aku tu . ye lah , aku mana suka bawak benda-2 macam uh . malu weh kalau budak laki tengok . hahaha . demmm --'

k lah weh . aku dah berbulu nak menulis nie . sumpah kering idea . k . bye . len hari aku hapdet lagy . :)

Sape Baik Followlahh ^^