Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

20 November 2011

Hidup = Roda

Hidup bagaikan roda , kadang-2 ade kat atas , kadang-2 ade kat bawah . and , now , selama 16 tahun 1 bulan 8 hari aku hidup , ini kali pertama aku kene down gila-2 babi . sume sebab seorang guru . ya , aku tau , maybe aku bukak blog nie , aku tanggung risiko balik . sbb , ramai anak cikgu yang aku friends dalam fb , its okay . aku dah tak kisah nak dengar cikgu cakap ape pun . cakap lah cikgu . bagi aku , selagi die ade mulut nak cakap pasal aku . cakap lah . dah xde mulut nanti , taubat lah . aku tak pernah terfikir langsung , aku kene macam nie dalam idup . and , yeah , aku ngaku , aku kene macam nie , lagi buat aku kuat semangat . aku dah letih nak dengar cikgu fitnah aku itu ini . aku diam jugak even dorang fitnah benda yang tak betul . sokeyy , bagi aku , kat dunia nie , terlepas lah korang . akhirat nanti , aku akan tuntut maruah aku yang korang pijakkan . pijaklah selagi kau boleh . and , if satu hari t , terbuka hati korang nak minta maaf kat aku . yes , aku akan maafkan . tp , akhirat tetap akan aku tuntut . kau ingat , maruah aku macam bola ke ? kau boleh tendang macam tu je . no way . aku bukan orang yang senang-2 kau nak pijak kepala aku .

Kau tu seorang guru . pemimpin . pendidik bagi aku . tp , kau ? buat cerita itu ini pasal aku . canang satu sekolah pasal aku . canang benda yang tak pernah betul . yang zero faktanya . xde yang benar . ape nie ? kate seorang guru . xkan lah seorang guru yang belajar setinggi-2 alam . tp , xleh berfikir tentang dosa fitnah . ape kau jahil tentang agama mu ? kau ade anak perempuan , tak pernah ke ade perasaan takot kat dalam hati ? sikit pun . xkan xde ? xtakot ke kalau anak perempuan kau yang jadi macam kau fitnah kan kat aku . Ishh . ubah lah perangai .

ni lagi sorang , awak tu ustaz . xkan xpernah belajar tentang fitnah ? aku xreti nak cakap ape lagi ngan kau nie . kau sume dah besar . dah beranak pinak dah pun . reti lah korang pikir baik buruk die . aku yang baru 16tahun pun reti fikir . xkan kau tak reti kan :)

betul cakap orang , manusia nie , phd die tinggi . patut lah dengki je ngan orang yang lebih dari die :)

Sape Baik Followlahh ^^