Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

20 December 2011

I Feel Likeeeeeee ....... ~

Assalamualaikum And Hai . errr , bertemankan lagu percintaan ini , diteruskanlagi dengan lagu percaya padaku disambung pulak lagu menyayangimu . aku tetiba dapat mood jiwang. hahaha . memang jiwang abeh lha macam nie . errr -.-' entah kenapa tah . aku dengar lagu je . dapat mood ikut lagu tu . err , hati cepat terpengaruh nieee . bahaya niee . Okeee , disebabkan mood aku gila punya jiwang . so , update nie pun pasal jiwang lah . boleh tak ? xboleh ? errr , ce tekan Ctrl+w . Mesti jadik boleh punya :DD
Okayyy . so , nak cite pasal ape nie eh ? err , pasal aku dengan zaimy . bleh ke ? xnampak batak ke ? kang , ade plak yang banned aku kat FB . Hihiww . tapi , xpe lah . sebab aku xde idea nie nak cakap pasal jiwang2 . aku nak cakap nie je . aku sayang kau sangat-2 ruzaimy . you're the best in my lifee . iloveyou <3

Sape Baik Followlahh ^^