Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

13 April 2012

Sudah lah -.-'

Hai.dah lama tak update pape en.hermm.macam ade orang bace je lak blog nie ha.sokey.rase macam kaku lak dah lama tak update pape ha.okay lah.sudah cukup sudah.kenapa?sebab,tolong la pempuan.aku malas nak gaduh dengan kau sebab lelaki.wei.malu la doh perempuan gaduh sebab lelaki.macam desperate sangatttt.nak sangat dekat ruzaimy.naaa,amek lah.boleh je.tapi,tunggu aku mati.kcun?wei.sedar ah doh.aku form 5.kau upper 6.xkan nak gaduh ngan budak lower form kan.nampak naaa kau tak matured langsung.kelakar lah kau nieee.nak lelaki.sampai sanggup buat ape ape pun.what defuk?maruah mane maruah?weii.aku pun perempuan sangat.tapi,aku tak lah se-desperate kau kan.sanggup buat macam-macam nak lelaki.eh.sial lah jaiii.oh.kau buat ape eh nak dapatkan lelaki?kjap.aku cerita semua benda yang kau nak buat semata mata nak pisahkan aku.okay.first.kau boleh mintak tolong kawan kau.call ruzaimy.kononnya dia dalam kesusahan.takde sape hantar.merayu lah konon nyaa.kot la ruzaimy nak jemput kawan kau yang mulut bau macam haprak kan?xgosok gigi 3 tahun kot.heeeee.geliiiiii -..- okay.step tu tak berjaya.tukar plannn.huuu.still guna kan kawan kau jugak.im ruzaimy,mintak teman beli baju.weii.kau pikir.pakwe aku tu driver kau ke nak kau bawak kesitu.kesini.huh?oh.so.kalau lah eh.kalau pakwe aku bawak dia.luruihh naa la pakwe den nak bawak kawan kau tu.kau nak tangkap gambar lah.tunjukkan kat aku.huu.kalau benda tu terjadi pun.aku hentak kau dulu.pastu,baru pakwe aku.aku paling benci orang macam kau nieee.eh.second step pun tak berjaya.okay.tukar step latest punya.hantar mesej dekat pakwe aku.and that time.aku pun tengah pakai num die.pehh.memang menjadi kau punya taktik.tapi,lastly kantoi lah kak.malu tak?tak jadi sume plan.hmm.try lain eh lepas nie?pikir lagi k.tp.xya ah kacau iteww semata mata nak daptkan pakwe aku.then,kalau dapat.kawan kau belanja makan ye dak?ehh.murah nya kauuu.dah cukup sundal la ni?haha.kbye.

Sape Baik Followlahh ^^