Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

19 October 2011

Hermm :'(

Hai suma . tengok tajuk je pun dah tahu kan mood aku macam mane . hihi . memandangkan blog aku nie telah diprivate kan untuk aku sorang je . so , aku boleh lah meraung-raung dalam nie . hihi . maybe , korang baca sume entry aku nie , aku dah lepasan spm . haha , dah nekad dah . nak unprivate bile aku lepas je spm . yela , apetaknya , cikgu sekolah SMK SERI AMPANGAN bajet macam bagus . bukan sume lah kan . setengah je . sumenye nak amek tau . ha , nie , sape yg trasa aku ckp nie , haha . kau lah eh yg slalu ngate pasal blog aku tu . haaaaaa , kantoii ! henti-henti kan lah ye mengata orang . tak baik . iskiskisk . okay . dah stop merepek .

story sebenar yang aku nak citer nie pasal ruzaimy . sumpah doh , tadi , aku teras gila babi lah dengan pangai die . sampai aku balik , aku nangis , terus terlelap . sedih betul tu . hihi . cerita nya begini , dalam kelas , aku tengah amek kerusi , die dtg kelas . act , sebelah je tempat aku amek kerusi tu . ade lah budak lelaki kelas aku . and , maybe , die ingat aku nak tarik kerusi tu pergi kat dorang . tp , bukan lah yang . i nak pergi kat eton and the gang kat belakang tu . see , die dah salah paham . hurm . satu hari die marah aku . yg tu , xpe lagy . yg buat aku sakit aty sangat-2 , ade lah sorang minah nie . die kawan kelas ruzaimy . tp , ergh , cara die tu . macam buat aku sakit aty . asal aku tengah ckp ngan ruzaimy , die mesti dtg . semak-2 . kadang-2 , aku tengah ckp nie ngan ruzaimy , die mesti potong line aku . pastu , ruzaimy mesti dahulukan die dari aku . sumpah weh , sentap . --' k lah . nak cerita pun . lagi sakit aty kan . byk benda dah yang aku pendam dekat ruzaimy sebab betina uh . sokeyy , luka tu , bia lah aku telan . kan . hihi . k lah , bye .

Sape Baik Followlahh ^^