Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

21 October 2011

4 Seri Seroja :)

Hihi , hi sume orang , so , arynie , aku ade mood nak cerita pasal kawan sekelas aku . aku sayang dorang sangat-2 . hihi , kelas aku lah yang paling ramai cikgu pening . sebab ape ? haha , well , kelas yang paling berpengaruhkan . haha , xde lah , sebab , masing-2 ada sepuluh mulut . bising hoii dalam kelas . haha . tapi , aku happy dok klas nie . tiap-2 ary aku bleh drop dorang . dorang tak kesah . kahkahkah :DD So , mari kita berkenalan .
Haaaaaaaaaaa , nie abang besar kita orangg . hihi . abeee wannnn :DD haha , die nie , kadang-2 macam tak betul . kadang-2 kegedikan die terserlah wehhh . hahaha . jangan mara ha wan . so , die nie , ketua klas kite orang . nice person lah jugak . ehemehem , dah puji . singgit ha ! hahaha XDD . aku kadang-2 , suka carik gaduh ngan dia . sebab , aku nak tengok die mengamuk betul-2 . tak pernah tengok . haha , kesian kan ? aku carik kerja yang tak berpekdah . buek orang marah . hihi .

Haaaa , nie pulak , akak aten kitee . mulut dia nih , huiyaii . aku kate tadi , sume ade sepuluh mulut sorang an . die nie berbeza , doploh mulut die ade . haha . die nie tak pernah marah orang . kalau marah pungg , die gelak balik . die nie , antara bahan mus untuk modal drop orang . haha . die nie , penolong ketua kelas kite orang . die sangat-2 obses dengan camera . kalau kau bagi camera , 24/7 dia akan tangkap gambar die non-stop . xcaya ? try lahhh weyy . kau tengok die macam mane . hahaha . suka kawan ngan die ni . sebab , xbosan bercakap ngan die . ade jee mulut mak nenek die kua . kuikuikuii .

Nie pulak , juara gelak kelas aku . jap g , aku cerita pasal kemboo die pulak . golak tak ronti-2 die nie . die nie , salah satu bestie gak ah dalam klas . haaaa , nie slalu jadik bahan drop aku . haha . die memang cerewet bab makan . beli jambu pun nak kene pilih betul-2 tau . tak caya ? tanya abang koop sekulah kitee . haha . mulut die nie pun , antara yang terbising dalam klas . top 5 lah konon ehh . haha . slalu jadik mangse cikgu kalau die bising . tapi , kalau xde die . sumpah wehh , bosan gileee idup akuu . AAAAAAAAAAAAAA .

Nama die nie , sangat-sangat unik . Nur Mayam Sari . Hihi . Die budak baru sekolah kiteewww . haha . die nie lah kembooo si ika nie . kalau due orang nie jumpe , memang gelak tak renti-2 lah keje dorang . aku pun tak tau ape masalah dorang . wayar short ke ? haha . kesiann . haa , die nie pun , bahan drop aku . kihkih . aku suka drop kau pasal refill air mayy , kelakoooo wehh ! haha . aku akan ingat cerita tu , sampai aku mati . haha :P haha . die nie pun , bestie jugak . aku sangat2 boleh masuk dengan kepala otak die . die tak macam pempuan lain . aku drop sikit . haaa , amek kau . setahun setengah die taching ngan aku . tapi , may tak . haha , aku drop die sikit . die gelak banyak-2 kali . ahaha . aku pun pening ngan die nie . gelak je 24 jam . macam-2 . haha :DD

Hihi , nie lah bestieee tersayang kita . emieeeeeee . haha . die nie , macam bese lah kan . baik orangnya . dalam klas pun , die takde lah bising sangat . okay je . aku sayang die wehh . sampai tak tau nak cite pasal ape . banyak sangat kenangan aku ngan die . hihi . yang penting , kau carik kawan baru , kau lupe aku . aku sanggup berbunuhan demi kau . kahkah . :DD

heee , comelkan budak nie ? kecik je uwgnye pungg . orang panggil die , einaaa . die nie , paling pandai dalam klas tau . Tapi , kalau die tengah gelak . jangan carik masalah nak duduk sebelah kanan die . berbirat lah jawab eh bahu korang . haha . die nie suka sangat pukul-2 uwg kalau die tengah gelak . hihi . comel je kadang-2 . awww . Ni pun , bestie plus aku punya bahan drop jugak . haha . :DD aku akan selalu ingat cara kau gelak ina . klako pun ade jugakk . kihkih :P
Haaaa , nie pulak cik eton kiteee . hehe . suka ah lepak ngan die . ade je benda die buat lawak . rock weh die nieee . dari darjah 4 lagi aku kenal die nie . pernah satu kelas ngan aku mase darjah 6 . haha . mase darjah 6 , kite uwg memang jahat sangat . suka skip klas kan . haha . sekarang , kite uwg baik , xpernah skip tauuu ! tapi , mulut je bisingkan . haha . sebab tu , klas kite uwg happening . die nie pun , kalau xde kat klas , bosan ahh wehh . sebab , xdengar suara die . hahaha :DD

Yeahhh , nie cik artis kitee . hehe . dalam klas sume panggil die artis . sebab ? tengok dress up die . sumpah cun wehh . haha . kite uwg panggil die juwn . hihi . nie kawan baik si etown . kalau bab nak kene an org . bagi lah kat die . die memang juara berlakon lah . memang jadik weh . haha .

Nie pulak , dyana . dulu , die kelas akaun eko . tapi , die xdapat bawak eko . so , die masuk klas aku . haha . die nie okay lah jugak dalam klas . bleh masuk dalam kepala aku . yela , kalau ndak , xkan lah bleh masuk list nie kan . haha . die nie takkan pernah lepas ngan cermin . xde cermin , aku xtaw lah idup kau mcm mane dyana . ahahah XDD Benda yang aku takleh lupa pasal die nie , time pekse ritu . budak-2 nie , kene an die . mus pergi sorokkan pas tandas lepas die pergi tu . pastu , ade budak nak pergi tandas . dorang nie , tanya lahh . mane pas kat die . die ye ye carik pas . ahah . sumpah kesian wehh . kihkih . aku akan ingat benda uh sampai mati niehhh .

Nie pulak , Ellina . Kalau time balik sekolah , setiap hari jumaat . mesti akan padang lua . carik sape ? hahahaha . entahhhhh :P Die nie , kalau marah . aku xtaw nak cakap macam mane . takot pun ade jugak . kelako pun ade jugak . kihkih . yang penting , aku suka lah kenal die nie . lalal ~~

Nie pulak , cik aziah kite yee . hehe . lembut je orang nye . dulu , die nie , best friends aku . sekarang , insyaAllah , still lagi best friends . kan ziah kan ? heeee ~

Nie pulak Zaid . Sport boy lah konon nye dalam klas . nampak je muka die serius . tapi , dalam klas . aihh , sume lawak bodoh die lah yang buat . haha . memang happy lah kalau lepak ngan die nie . Aku baru kenal die tahun nie , sebab , dulu , aku takot weh tengok muka die . garang semacam . hahah :D . rupanyeee , macam budak ta cukup sifat jugak perangai die . so , dont judge book by its cover lah kan . haha :DD

Ni pulak , Mustaqim . aku selalu konpius dengan name die nie . q ke k . haha . kadang-2 , die marah aku kalau letak name die k . die kateee , tu bukan eja name die . haha . weii , aku konpiusss ahhh ! nie ha , aku letak name kauuu betul punya . Hihi . Die nie pun , juara buat lawak bodoh . putus urat kentut gelak ngan die nie . haha . die suke sangat kacau mayy . aku pun tak paham . everyday gaduh jeee . haha . die nie , kawan baik aku since darjah 6 lagi . tapi form1 sampai form 3 , kite uwg len kelas . sedeeehhh . Hahaha .

Nie pulak , bonzer klas nie . jage-jage . ahaha . aku panggil die nami jee . die nie baik . suka sangat belanja orang . selesa ah kawan ngan die . sebab , die sporting gila babi . betul . die nie pun , aku kenal tahun nie . dulu , aku takot nak tegur die . muka mcam genster jee weh . die pernah jual air tebu kat kawasan umah aku . hihi . tapi , sekali kenal . okay je budak eh . boleh masuk ah ngan otak aku . haha :DD

Ketepiii ~ Ketepiii ~ Nie hotstuff nieeeeeeeee . HAHAHA . Armyrul . Aku suka tengok gigi die . macam vampiree . haha . same je macam gigi dyana . die nie , sangat pemalu nak amek gamba . yelah , hotstuffkan . untunglahh ~ :P die nie , sangat-2 blur . aku pun tak paham kenape die bleh jadik seblur macam tu . AHHA XDD Die selalu sangat datang lambat kat sekolah . alasan die , terlajak tidur . ape ape je lah army oii . die nie , kalau amek gamba . perghhh , superb wehh . gamba die sume cun cun kalau die amek . sukeee mak nyahhh ,

Ahhaaaaaaaa , nie naim suhaimi . dalam klas , sume fair kan die ngan emie . haha . kesian tengok die kadang-2 . sampai merah muka die budak nie buat . haha . aku ingat g , mase form 2 ke form 3 tah . aku tak suka tengok die nieee . muka die macam budak jahat . sekali , satu klas ngan aku . ek'eleh . ape mamat nieee . diam jeee . haha . lame-lame , baru die okay . baru lah die ade buat lawak sane sini . kihkih . die nie , okay lah dalam klas . bleh lah di buat kawan . kalau time perdagangan , die akan jawab soalan apakah itu perdagangan . mesti pedek kau A+ t kan naim . untungggg ~~~~

Nie apek mane nie ? haha . die nie , khairi . nampak macam anak cina en . mesti lahhh . mak die chineseee . tapi masuk islam . heheee . die nie , dari form 1 sampai sekrang , satu klas ngan aku . kire aku dah masters ah kenal die nie . haha . :DD ramai orang minat die nie tau . yelahh , comel kann . puihhhh . bergetar tangan aku nak taip die nie comel . hahaha :P kecil2 cili padi die nie . player rugby nieee bhai . jangan main main . haaaa , datin pun terkejut die nie men rugby . apetaknyeee , kocik jo . macam budak form 1 . haha . die ade akak . cantik . :DD

Aku harap , kau orang nampak sape dalam gamba nie . Hahah . nie William . Aku suke carik gaduh ngan die nie . kadang2 , sakit aty gak ngan die nie . tp , watlek watchill je lah kan . haha . itam-2 sitampok manis , walaupun itam , banyak awek niehhh . haha :D sekiannnn .

Haaaaaa , dah kenal kan dengan budak klas aku . happy je kan kelas aku . tengok kelas ape lah wehh . macam tadika kadang-2 klas aku . bising jeee . haha . yelah , sume kanak-2 ribena je yang duduk dalam klas nie . even macam tu pun pangai kiteuwg , kiteuwg tetap the best dalam pelajaran k . kalau tak , takkan lah klas kite uwg tersenarai dalam the top class kan . sepanjang exam , klas kite uwg paling banyak buat hal . dalam buku pemantauan , cikgu malar paling rajin tulis name klas kite uwg bawak disiplin . ttak bertugas lah , bising lah . pape je lah teacherrr , janji kite uwg happy . Hihi . 4 seri seroja , akan ku kenang sampai akhir nyawaa . sayan sayang sangat-sangat 4 seroja . muahhh :* hihi . semoga , persahabatan kite nie , kukuh sampai akhir zaman . mudahmudahan . aminnn :) peaceee Y(*.*)Y





Sape Baik Followlahh ^^