Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

10 November 2011

Malam Aspresiasi AWESOMEEE !

Ehem , ehem . aku tawww , aku lembab macam kure-2 . before korang cakap . aku cakap dulu . Muahahaha . dah berabad dah . baru nak update cerita pasal malam aspresiasi . sorry lah derr . aku bukan lembab ke ape . aku kan private an blog before nie . k , alasan . xnak caye sudahhh . ;p okayokayokay , aku bg tengok gamba dulu ha . hihi
Hihi , omeyy en aku ? ^^
Ni lah bestie forever aku . 4 orang nie . sayang korang . muah kiri kanan :*
Ni pun kire membe gak lah . sume sekepale . suke kawan ngan korang <3
ladies night :)
i love this amoi . ruzaimy , choose one . i want make as my maduuuu . :D
Hihi . sayang korangggg ;*
Hihi . dengan mayam n ina . ;)

Okay itu aje . heheh . omey kan sekolah aku ? buat persembahan kat tempat gile punya grand . huhu . and , this will be a sweet memory to me . and , girl . i love you all . nie lah kenangan yang aku bleh bawak sampai mati wei . sumpah wei , skolah aku sporting gile bab macam nie . tu aku sayang skola tu . tp , mulut cikgu . hermm . hampehhhhh --'

Sape Baik Followlahh ^^