Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

28 November 2011

Arghhhhhhh -.-

Jelouseee . it means , cemburu . and , yes . aku benci kalau ade perasaan tu . sebab , perasaan cemburu tu , boleh buat aku sakit . sakit hati , sakit mata , sakit telinga . Ahhhh , kenapa perlu ade perasaan cemburu . grrr . camne nak ilang cemburu ? fakfakfak . kenape lah perempuan tu tetap mencuba 1001 cara nak rapat dengan ruzaimy . wei , tolong lah kau paham . die xnak ngan kau . okay ? die xnak . jangan lah murah sangat . yes , kau memang akan jadik sedara . aku rasa macam biras lah kot . tp , xde bererti kau boleh gode ruzaimy jugak . ehh , fakkkkkkkkkkkkkkk . see , kau buat aku mencarut lagi . tolong lah k . jangan nak menggedik ngan ruzaimy . k , aku taw , aku xde hubungan yang sah lagi dengan ruzaimy . tp , kau perempuan , mesti kau taw ape perasaan seseorang perempuan bile tengok orang yang diee sayang kene gode . okay . watch out ur attitude girl . kbyee .

Sape Baik Followlahh ^^