Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

25 November 2011

I miss My Classmate .

aku rindu setengah mati kepadamu .
sungguh ku ingin kau tahu .
aku rindu setengah mati .
kepadamu .

Okayyy . lagu tu je dah menunjukkan macam mana aku rindu korangkan . betul wei , aku rindu gila babi dengan korang nie . tak tahu dah nak cakap macam mana tahap rindu aku kat korang nie . time rindu nie la macam-2 kenangan selama 11bulan aku sekelas ngan korang sume . hahaha . macam-2 benda kite buat kan . stepler beg orang lah . sorok beg orang lah . memang aweesomee lah perangai kite . :DD Haihh , nie baru cuti sem , kalau dah abeh spm . mcm mane lah kan . agak2 nye , demam-2 aku rindu korang kot . yela , aku dah rasa macam kite sume nie satu family tawu . sorang ade masalah , 28 orang cover kat belakang . hahaha . sorang punya idea nak buat jahat . 28 orang jugak lah akan melaksanakan dengan jayanya . :DD paling aku rindu , nak dengar Atin menjerit . huwaaaaaaaa . :'( time selalu dengar , naik muak . tp , dekat stgah bulan xdgr , naik rindu dah nieeee . yang aku rindu lagi , nak rehat makan buah dengan ika , ina n yaya . itu lah peberet time aku . tak sah kalau tak beli buah . and , kite uwg paling demand time pilih buah . haisshh rindu lagi nieee . Okay-2 lah . bawah nie , aku senaraikan 1001 ape yang aku rindu dengan klas aku nie :DD

* Aku rindu suasana happening klas aku .
* Aku rindu nak dengar atin menjerit .
* Aku rindu nak stepler beg korang sume .
* Aku rindu nak kaitkan may dengan farah .
* Aku rindu nak tengok atin betekak dengan mus .
* Aku rindu nak tengok mus marah teacher mala .
* Aku rindu nak dengar teacher mala membebel .
* Aku rindu nak makan same-2 ngan korang .
* Aku rindu nak dengar zaed nyanyi dalam klas .
* Aku rindu nak drop may n ika .
* Aku rindu gelak ika .
* Aku rindu tepuk tampar ina .
* Aku rindu lawak bodoh Mus , Zaid & William .
* Aku rindu tengok nazmi belanja orang .
* Aku rindu cara khairi bajet diri die kiut .
* Aku rindu mulut bising eton .
* Aku rindu lakonan n sandiwara juwn .
* Aku rindu nak tengok dyana asyik belek muke kat cermin .
* Aku rindu nak ber-jamuan dengan korang sume .
* Aku rindu nak celebrate birthday teacher mala .
* Aku rindu nak nyanyi lagu Happy Birthday kuat-2 kalau ade yang sambut birthday time tu .
* Aku rindu nak tengok mus kene amek pekse kat lua lagi .
* Aku rindu nak tiru time exam ngan korang sume .
* Aku rindu nak bergambar dengan camera army .
* Aku rindu sume orang .

okay , nampak bape banyak hal aku rindu ngan korang sume . tahun depan , tahun last kite kan . aduii , lagi sedih tahun depan nie :'( tahun nie , even though ade lah salah paham antara kite . kite tetap berbaik balik kan . yang pindah tu , maybe die tertaching lebih kan . *sorry terperli . :DD Aku harap , persahabatan kite nie , kekal sampai hujung nyawa . amin . Dan disini , aku nak cakap , aku rindu korang sangat2 . dengar takkkk ! Aku rindu koranggggg sumeeeeeeeeeeee :DD And , gambar dari camera army je lah pengubat untuk rindu aku . Tahun depan , jumpa lagi okay <3

Sape Baik Followlahh ^^