Manusia suka mencari kelemahan orang lain . tapi , kelemahan diri sendiri tak nampak . :)
29 JUNE 2011

Rasakan tamparan wanita di sini :D

i love youu


Daisypath Anniversary tickers

i love you sayang . Eima & Ruzaimy

24 November 2011

Holidays :)

Assalamualaikum semua :)

Okayy , dekat sehari aku pikir . ape tajuk nak tulis kat blog nie eh . ahh . pasai pasai pasai . and , tetibe . idea menerjah masuk ke sanubari lalu ku hapdet dalam blog kesayangan ku ini . hahaha . okay fineeee . aku bajet jiwang . puih lah kan :D Oraiteee , aku nak cakap nie . aku rindu classmate akuuuu . betul weiii . rindu gila babi lah nie . kalau ade dorang , mesti riuh je idup aku . apetaknye , semua satu kepala . hihi . aku rindu gila ngan kau orang nie . betul wei . paling aku rindu nak drop budak klas aku . okay . aku memang kuat drop orang dalam kelas . especially si may n ika . dorang lah jadik mangse drop aku . haha . dorang watlek je kene drop aku . alah , alah bisa tegal biasa kan . err , betul ke aku punye papatah ? ahhhhh . aku dah lupaaaaa . okay lah . sampai sini je k . aku xde idea gile nak menulis nie . nanti , ade idea . aku update lagi . daaaa ~

Sape Baik Followlahh ^^